• H
  • Reklamace

Reklamace

Reklamační řád a vrácení zboží na www.autio.cz

 

Reklamační řád AUTIO s.ro. - www.autio.cz vychází z Občanského zákoníku a vztahuje se pouze na zboží, jehož reklamace je řádně uplatněna v záruční lhůtě. Přečtěte si prosím podrobné záruční podmínky.

Souhlas s reklamačním řádem


Souhlas s reklamačním řádem stvrzuje objednatel podpisem faktury, kupní smlouvy, nebo převzetím zboží na prodejně sídlem Poděbradova 80, Chrudim, nebo od přepravce v místě svého sídla firmy nebo bydliště a stvrzení tohoto svým podpisem nebo zaplacením kupní ceny. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na výdejním místě.

Pozor !!!  Povinnost kontroly:


  • Objednatel či osoba přebírající zásilku je povinna zkontrolovat dodávku zboží, i když není nikterak viditelně poškozena nebo není poničen obal,  ihned po převzetí zásilky. Pokud je zboží poničeno, je třeba nás ihned informovat. Poškozené zboží včetně obalu je třeba okamžitě nafotit a fotografie poslat na adresu e-mailu reklamace@autio.cz.
  • Pokud objednatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned  informovat prodávajícího jakýmkoliv možným způsobem, na pozdější reklamace nebude brán zřetel!
  • Zvláště prosím dbejte na povinnost okamžité kontroly při přepravě nosičů kol na tažné zařízení, ofuků oken a ostatního křehkého zboží! Na pozdější oznámení poškození zboží přepravou nebude brán zřeztel.


Do záruční opravy bude přijato :


  • Pouze zboží kompletní, s průvodní dokumentací a s doložením dokladu o nákupu.
  • Reklamace zboží  může být uplatněna pouze na adresách provozovny prodávajícího

Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Robin Krejčík - reklamace@autio.cz
                                                               

Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:


  • poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobné
  • mechanicky poškozené (roztržené, prořízlé, propálené atd.)
  • bez doložení původu nákupu
  • poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
  • zboží poškozené neodborným servisním zásahem



Reklamace, jak postupovat ?



Naše firma se snaží být Vám zákazníkům pokud možno co nejblíže. Dobře víme z vlastních zkušeností a zná to asi každý, jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci. Pokud se už zde nějaký problém vyskytne, např. zboží není úplně v pořádku nebo se v průběhu užívání objevila nějaká vada, postupujte prosím podle následujících instrukcí. Usnadníte tak práci nám a Vaši reklamaci budeme moci vyřídit v co nejkratším možném termínu k Vaší spokojenosti i před zákonem stanovené 30ti denní lhůty.
  • Zboží došlo v porušeném obalu : V takovém případě je lepší zásilku nepřevzít nebo spolu s doručovatelem zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném originálním obalu. V případě poškození je doručovatel povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. Okamžitě informujte naší firmu, domluvíme s Vámi další postup reklamace.
  • Při zásilce, která je zjevně nepoškozena, zvláště u křehkého zboží : Vám doporučujeme také kontrolu zásilky. V případě poškození postupujte jako v předešlém případě.
  • Zboží došlo v pořádku, ale objevila se u něj provozní vada : Pokud objevíte na zboží vadu (i postupem času), prověřte podle nákupního dokladu zda je zboží v záruce (funkční záruka je zpravidla 24 měsíců pokud není uvedeno jinak). Pokud je zboží v záruce, zašlete jej s kopií dokladu o koupi na adresu naší firmy s popisem vad. Pokud se vyskytnou chyby ve funkci pouze ovládání výrobku, specifikujte je podrobným popisem. Co máte přiložit k zásilce zaslané k reklamaci k nám a další informace najdete v níže uvedeném odstavci. Obratem posoudíme Vaši reklamaci a vynasnažíme se o co nejrychlejší kladné vyřízení.

 

 

Popis postupu při výměně, vrácení nebo reklamaci:

 

1. Vrácení zboží :


Pokud Vám zboží nevyhovuje a nechcete jej vyměnit za jiné, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište číslo účetu.

Peníze za zboží i poštovné Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.

Původní balení zboží : Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít firma AUTIO s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

Opotřebení zboží : Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít firma AUTIO s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží

 

 

Výměna zboží :


Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje,  pošlete nám zboží zpět.

Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně chcete zboží vyměnit: značka, název, kód – produktové číslo.

Zboží Vám vyměníme a obratem zašleme. Při výměně hradí dopravné zákazník.

 

Jak postupovat při reklamaci :


  • Reklamaci lze uplatnit pouze v záruční době, tedy do uplynutí 24 měsíců od převzetí zboží, s vyjímkou není-li záruční doba prodloužena u daného typu zboží , nebo jednáli se o  světelné zdroje ( žárovky,...), kde z důvodu kratší životnosti výrobku - provozních hodin, nelze záruční dobu 24 měsíců akceptovat . Objeví-li se na zboží vada, je třeba reklamaci uplatnit neprodleně. Další používání zboží může zapříčinit prohloubení vady, znehodnocení zboží a může být důvodem k odmítnutí reklamace.
  • Reklamované zboží musí být  čisté a suché.
  • Při reklamaci je třeba prokázat nákup zboží u firmy AUTIO s.r.o. dokladem o nákupu (fakturou).
  • V případě, že budete posílat zboží na reklamaci poštou, napište přímo na kopii dokladu důvod reklamace, stručně popište vzniklou vadu nebo vyplňte reklamační formulář.
  • Pokud se jedná o odstranitelnou vadu, má zákazník právo na bezplatnou, včasnou a řádnou opravu.
  • Tuto vadu odstraníme neprodleně, nejpozději však do 30 dnů od uplatnění reklamace.
  • Pokud vada není odstranitelná, zboží bude vyměněno za nové.

Adresa pro zasílání zboží na vrácení, výměnu či reklamaci:



AUTIO s.ro.
Poděbradova 80
53701 Chrudim
Czech Republic

tel:469 775 007
e-mail: reklamace@autio.cz


Náklady na dopravu :

 

1. Vrácení zboží :

Při vrácení zboží nese náklady na dopravu do sídla dodavatele objednatel.

2. Reklamace:

Při zaslání zboží na reklamaci nese náklady na dopravu do sídla dodavatele sám dodavatel

  • zásilku pošle sám objednatel a dodavateli poskytne doklad o dopravném, aby dodavatel mohl objednateli dopravné proplatit ( nutno doložit účtenku ). Prodávající však nemusí uhradit plnou částku za dopravné, byla-li zásilka odeslána zjevně přepravcem, který má dražší dopravné než konkurenční přepravci.  V takovám případě bude proplacena pouze běžná částka za dopravné k povaze reklamovaného zboží.

  • Tyto podmínky vstupují v platnost dne 21.9.2016
  • Tyto podmínky vydává AUTIO s.r.o.
  • Reklamace vyřizuje:  Robin Krejčík
  • Za podmínky zodpovídá:  Filip Gajdošík

 

Formulář odstoupení od smlouvy

 

Adresát (prodávající): AUTIO s.r.o., Poděbradova 80, 53701 Chrudim, IČ: 01847724

Kupující odstupující od smlouvy:

Jméno:.................................................................................................................................

Adresa:.................................................................................................................................

Telefon:........................................................... E-mail:..........................................................

 

Tímto, jako kupující oznamuji, že odstupuji od smlouvy o nákupu tohoto zboží (popis a důvod pokud jej občanský zákoník požaduje):

Číslo prodejního dokladu:...................................... Datum prodeje:

Číslo objednávky:................................................... Datum objednání:

 

Kupní cena má být vrácena (*):

1.Hotově v provozovně prodávajícího

2. Bezhotovostním převodem na bankovní účet číslo:

 

 

V................................. dne..........................           ....................................................................

Podpis odstupujícího

Kategorie

Doprava zdarma
nad 2.000 Kč

ShopRoku2016

AUTIO.cz na Facebooku

14 dnů vrácení

Objednávky / prodejna

469 775 007

469 775 009

info@autio.cz

Hodnocení obchodu na Zboží.cz
Široká nabídka zboží za velice příznivé ceny Možnost osobního odběru Zasíláme zboží i na Slovensko do 48 hodin Doručení zboží do 24 hodin po ČR Konzultace se specialistou Online sledování objednávek Garance vrácení zboží do 14 dnů bez udání důvodu Dopravné po ČR zdarma při objednávce nad 2 000 Kč

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Tyto informace jsou sdíleny se společností Google. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.